Building Great Content Brands: 14 oktober 2016

06 juli 2016

We zijn ondertussen toe aan de vierde editie van ons event Building Great Content Brands. Een niet te missen afspraak voor alle marketeers in de bouwsector. Noteer alvast 14 oktober met stip in je agenda.

Met een opkomst van meer dan 100 merken en 140 marketeers was het event vorig jaar opnieuw een schot in de roos. Jaarlijks zien we veel terugkerende en nieuwe gezichten waardoor Building Great Content Brands uitgegroeid is tot één van de referenties in de markt. Waar liggen marketeers in de bouw wakker van? En waarom komen ze naar Building Great Content Brands? We lieten 10 collega-marketeers aan het woord.

De cocktail van de dag is nog steeds dezelfde: goede sprekers, interessante cases en een fantastisch netwerkmoment met collega’s uit de sector. Aangevuld met de nodige droogjes en natjes uiteraard. Even terugblikken naar vorig jaar kan via de website, de sfeerbeelden spreken voor zich.

Vorig jaar konden we rekenen op een aantal sterke cases. Isabelle Wintmolders van Harol gaf ons een blik achter de schermen van hun leadnurturing systeem. Johan Geerts van Saint-Gobain deelde zijn inzichten en ervaringen over het Start2renovate project. Heb je zelf een interessante case die je wil delen met collega-marketeers in de bouwsector? Laat het ons weten!

Dit jaar trekken we opnieuw naar Flanders Expo. Hierdoor krijg je de kans om je aanwezigheid op ons event te combineren met een bezoek aan de bisbeurs achteraf. Noteer het in je agenda: 14 oktober van 9u tot 15u in Flanders Expo Gent. Verdere informatie volgt in augustus.

Ga naar het nieuwsoverzicht