Koppel je partnerbericht vanaf nu makkelijk aan de juiste nieuwsbrief

06 juli 2016

We doen ons best om de diensten binnen Livios voortdurend te verbeteren. Bij het ingeven van een partnerbericht was het niet altijd duidelijk welke publicatiedatum je moest invullen. Vanaf nu is het heel eenvoudig: koppel zelf aan de juiste nieuwsbrief en wij doen de rest.

Volgende situaties klinken je waarschijnlijk bekend in de oren:

  • Ik wil graag mijn partnerbericht meegeven in een specifieke nieuwsbrief, maar ik twijfel aan de correcte publicatiedatum
  • Wanneer ik vandaag publiceer, kan mijn bericht dan morgen nog mee in de nieuwsbrief? Of kan dat niet meer?
  • Ik wil graag koppelen aan een special, maar welke specials komen er ook alweer aan in de komende weken?

Gedaan met twijfelen. Vanaf nu kies je eenvoudig zelf de gewenste nieuwsbrief en wij doen de rest. Is de nieuwsbrief niet meer zichtbaar in de lijst? Dan ben je helaas te laat om je partnerbericht nog mee te geven in die nieuwsbrief. Je hebt de mogelijkheid om tot 2 dagen voor verschijnen van de nieuwsbrief een partnerbericht in te geven.

Wil je een partnerbericht ingeven voor een nieuwsbrief in de toekomst? Dat kan! Wij zorgen ervoor dat je bericht exact 1 week voor publicatie in de nieuwsbrief online verschijnt. Is de deadline korter? Dan komt je bericht onmiddellijk online.

Mocht je het bericht toch koppelen aan een verkeerde special, geen nood. Onze redactie houdt een oogje in het zeil en controleert nog steeds de inhoud en koppeling van alle berichten. Zo blijven we de lezer kwalitatieve content op maat bieden.

Een goed partnerbericht scoort altijd. Lees daarom zeker het artikel “Hoe laat je partnerberichten scoren? Een stoomcursus” er nog eens op na.  De samenvatting geven we graag nog even mee:

  1. Ken je lezer
  2. Overtuig met je titel
  3. Mijd nietszeggende afbeeldingen
  4. Zet aan tot actie

Klaar om zelf aan de slag te gaan? Ga onmiddellijk naar je servicepagina en geef een nieuw partnerbericht in.

Wist je trouwens dat er ook mogelijkheden zijn om je commerciële acties of opendeurdagen te communiceren naar de (ver)bouwer? Maak zeker gebruik van onze vernieuwde agenda

Ga naar het nieuwsoverzicht